Kreativitet som affärsdrivare i AI-eran
I en värld där AI gör tekniken tillgänglig för alla blir kreativitet din största konkurrensfördel. Lär dig hur du nyttjar det på bästa sätt för starkare affärsresultat och varumärke.
När alla har tillgång till samma verktyg blir mänsklig kreativitet viktigare än någonsin, inte som en motpol till tekniken, utan som den kraft som skapar verklig affärseffekt. Studier visar att kampanjer med hög kreativitet har elva gånger så stor chans att lyckas. Men hur når man dit?
Tillsammans med experter från Åkestam Holst utforskar vi hur kreativitet fungerar som affärsdrivare för både B2B och B2C. Genom case, forskning och konkreta metoder får du verktyg för att arbeta mer strategiskt och offensivt med idéutveckling och kommunikation.
Oavsett om du är vd, marknadschef, kreatör eller entreprenör får du nya perspektiv på hur kreativitet kan skapa lönsamhet och långsiktig konkurrenskraft i en AI-driven värld.
PÅ SCEN
Philip Ahlqwist, CD/Strateg, Åkestam Holst Väst
Carl Kamm, Strateg, Åkestam Holst Väst
Moderator: Peter Melin, Västsvenska Handelskammaren
PROGRAM
08:00 Kaffe, smörgås och nätverkande
08:30 Seminariet startar
10:00 Avslut
FÖR DIG SOM MEDLEM
Detta seminarium ingår i medlemskapet och är till för dig som är anställd på ett av våra medlemsföretag.
Är du osäker på om ditt företag är medlemmar, använd dig av vår sökfunktion.
VILL DU KOMMA SOM GÄST?
Om ditt företag inte är medlem ännu är du välkommen att komma som gäst på ett medlemsseminarium vid ett tillfälle. Anmäl dig på länken nedan. Kontakta gärna Ewa Andinsson om du har några frågor kring medlemskap.
FRÅGOR?
Kontakta vår kollega Louise Stommendal.
Medlemsseminariet äger rum hos Västsvenska Handelskammaren
- Var:
- Parkgatan 49, Göteborg