Information

Vill du ta reda på mer om hur en företagsanpassad utbildning kan hjälpa ditt företag att nå sina mål? Fyll i en intresseanmälan nedan, så kontaktar vi dig. Inget är bindande i behovsfasen.

PRIS FÖR UPP TILL 20 PERSONER

MEDLEMSPRIS
Heldag 41 000 kr
Halvdag 29 000 kr

ORDINARIE PRIS
Heldag 46 000 kr
Halvdag 33 000 kr

Pris anges exklusive moms.

Intresseanmälan

Företagsanpassad utbildning: för ledningsgrupp

Främja ett effektivt arbete i ledningsgruppen med en företagsanpassad utbildning. Vi skräddarsyr innehållet efter ditt företags behov.

Utveckla ert team på bästa sätt

Att ha en stark och samspelt ledningsgrupp är en av de viktigaste framgångsfaktorerna för ett företag. Med vår företagsanpassade utbildning får ni en lösning som är helt anpassad efter era behov – oavsett om ni vill sätta ihop era egna moduler eller få ett färdigt upplägg baserat på erfarenhet och beprövad metodik.

Anpassa utbildningen efter era behov

Färdig utbildning med beprövat resultat
Vill ni ha en komplett lösning som redan är testad och uppskattad? Vår ledningsgruppsutbildning är ett exempel på ett helhetsupplägg där allt är upplagt för att skapa verklig utveckling i gruppen. Se exempel på ett färdigt upplägg här:

Ledningsgruppsutbildning – exempel på upplägg

Sätt ihop er egen utbildning
Vill ni styra utbildningens innehåll helt själva? Välj bland våra olika moduler och kombinera dem till ett upplägg som passar just er ledningsgrupps utmaningar och mål. Det här alternativet ger er flexibilitet att fokusera på de områden som är viktigast för er. 

MÅLGRUPP

Företagets ledningsgrupp.

VALBART INNEHÅLL

I menyn nedan ser du exempel på några av de teman vi erbjuder, samt förslag på innehåll.

  • Five dynamics of effective teams
    Hur maximerar du en grupps prestation och hur skapar du ett effektivt ledningsgruppsarbete.
  • Sex steg för att bygga psykologisk trygghet
    De viktigaste förutsättningarna för att skapa högpresterande team.
  • Self determination teori och motivation
    Hur skapas motivation och hur får du ledningsgrupp och organisation att skapa bättre resultat.
  • Faktabaserad affärsutveckling
    Skapa tilväxt genom att säkerställa vad kunder och medarbetare vill ha och minimera graden av antaganden i företaget.
  • Segmentering och differentiering
    Vad är egentligen kundvärde och hur skapas produkter och tjänster utifrån olika kundtyper, deras behov och beteenden.
  • Nudging och beteendeekonomi
    Hur kan du genom att lära dig psykologiska mekanismer som påverka människors beteenden och beslut.
  • Affärsrelationer
    Hur du skapar, utvecklar och behåller fruktfulla affärsrelationer. Grunden till ett ömsesidigt förtroende och hur din ledningsgrupp blir omtyckt.
  • Varor och tjänster
    Hur du särskiljer den väsensskilda hanteringen av dessa i en värld där de allt oftare hänger ihop.
  • Förändringsledning
    Hur du hanterar sig själv och andra i förändring.
  • Kommunikation och konflikthantering
    Teorier, konkreta modeller och verktyg för hur du kommunicerar, förebygger och hanterar konflikter.
  • Självledarskap
    Konsten att skapa en kultur där förmågan att observera, utvärdera, påverka, motivera och kontrollera sig själv för att uppnå ökad prestation och engagemang.
  • Effektiva ledningsmöten
    Sju tekniker för att maximera värdet av hur tiden utnyttjas under ett ledningsmöte.
  • Resursallokering
    Organisationsövergripande beslut och strategisk vägledning.
  • Verkställande av beslut
    Fyra principer för att ledare ska förstå mål, hur du når dem, mäta progress och hållas ansvariga.
  • Moonshot Branding
    Hur du, genom att se varumärket som företagets ekosystem, skapar betydligt högre kundvärden.
  • Business Model Design
    Affärsmodellen som bas för faktabaserad, agil- och experimentell
    affärsutveckling.
  • Trenddriven innovation
    System för omvärldsbevakning och framtidsanalys.
  • Brand Ideology
    Metodik för utveckling av en hållbar och kundcentrerad företagskultur.
    Värdegrund, mission, vision och löfte skapar syftet med varumärket.
  • Brand Positioning
    Den mentala positionen varumärket vill plantera i hjärtat hos sina
    kunder.

Intresseanmälan


Vart vill ni ha kursen?

Välj modul, du kan göra flerval


Vårt huvudkontor i Göteborg

Var:
Parkgatan 49, Göteborg