Vi hjälper dig med ditt webinar
Vill du arrangera ett digitalt möte, en livesändning eller ett webinar? Hos oss kan du få hjälp med allt från hyra av lokal och teknik, till planering och genomförande av hela ditt event.
Vår digitala scen är utrustad med två kameror, digitalskärmar och ljudsystem, samt har tekniker på plats som sköter sändningen åt dig.
Rummet är flexibelt och lätt att möblera om efter behov. Bygg en vardagsrumsmiljö, en scen eller arrangera en utbildning online. Vi kan stötta dig med allt från teknik till hel produktion.
Vad kostar det?
Hos oss kan du få ett komplett webinar från 19 500 kr exklusive moms.
Allt som ingår:
- Lokalhyra *
- 2 st kameror
- Ljudtekniker
- Bildtekniker
- 4 st headset
- 2 st handmickar
- Bildmixer
- Streamingserver
- Nätuppkoppling för livesändning
- Laserprojektor
* Lokalen tar 150 sittande gäster.
Vilken hjälp kan vi få av er?
Vi kan hjälpa er med delar av er produktion eller hela, det kommer vi överens om i det initiala samtalet.
Vilka olika format kan man sända i?
Detta beror på om ert företag kan licens för Zoom eller Teams. Och om ni har en Youtube-kanal.
Hur många kan medverka i ett webinar/livestream etc?
Det beror på vilken licens ert företag har för det program ni valt att sända via, dvs Zoom eller Teams. Detta gäller vid digitala möten med upp till 250 personer.
För en livestream via Youtube finns ingen gräns men ni behöver ha en Youtube-kanal och inblick i hur ni kan få hjälp med uppsättning av att kunna sända.
Vilket är bästa formatet att sända i om han man är:
50-100 pers: Zoom eller Teams
500-1000 pers: Livesändning via Youtube
1500 pers & fler: Livesändning via Youtube
Låter detta intressant, men du vill ställa några frågor. Kontakta vår kollega Camilla Asséhn
Vårt huvudkontor i Göteborg
- Var:
- Parkgatan 49, Göteborg