Seminariet är online och äger rum på,
Parkgatan 49, Göteborg
Boka din plats Ladda ner kalenderhändelse

Så fungerar morgondagens marknadsavdelning

Den ständigt skiftande marknaden och kundernas förändrade beteenden innebär nya arbetssätt för marknadsavdelningen.

Lyssna till Christer Hedberg, grundare av innovations- och samarbetsstudion &friends, med 20 års erfarenhet av att leda team i kreativitet, innovation och förändring på bl.a. Stendahls Reklambyrå. Christer pratar om hur nyfikenhet och samarbete i team är livsavgörande i en värld som är i ständig förändring och blir alltmer komplex. Vad får morgondagens marknadsavdelning för roll i företaget och hur bör arbetet organiseras för att nå framgång?

Marknadschefer från Handelskammarens medlemsföretag delar också med sig av sina mest framgångsrika case och strategier. Sedan gör vi en gemensam framtidsspaning tillsammans med Christer för att se vart vi är på väg, vad som ger effekt och vilka trender, utmaningar och möjligheter som formar dagens marknadsföring.

PÅ SCEN

Lovisa Andersson, Head of Corporate Marketing Development, Stena Recycling
Erik Nissen, Creative director & founder, Stylt Trampoli AB
Annika Bagge, Marknadschef, Riksbyggen 

Moderator: Christer Hedberg, &friends

Endast för dig som är deltagare i next insight eller medlem

Detta seminarium är till för dig som är deltagare i Next Insight eller anställd på ett av våra medlemsföretag. Är ditt företag ännu inte medlem, kontakta Jeanette Andreasson för att komma som gäst eller prata mer om ett medlemskap.

Är du osäker på om ditt företag är medlemmar, använd dig av vår sökfunktion.

Frågor om seminariet

Kontakta vår kollega Louise Stommendal.

Vi följer Folkhälsomyndighetens rekommendationer och håller dig uppdaterad om läget förändras. Läs mer här inför ditt besök hos oss.

Seminariet är online och äger rum på

Var:
Parkgatan 49, Göteborg

JA, JAG VILL BOKA MIN PLATS


Jag deltar