Digitala marknadsplatser - det nya normala

Den digitala handeln och konsumentbeteenden utvecklas i raketfart. Vilken strategi ska ditt företag välja?

Pandemin satte en extra skjuts på B2C såväl som B2B i hela världen. Som företag måste man anpassa sig i samma förändringstakt som marknaden, eller snabbare. Vi känner till stora aktörer som Amazon, Alibaba, Rakuten, eBay men det finns naturligtvis fler.

Lyssna till experter kring trenderna inom marknadsplatser samt specifikt för den dominerande aktören på hemmamarknaden Europa: Amazon.

PÅ SCEN

Anna Nordlander, Senior Advisor & Co founder, Amzello
Talare tillkommer.

ENDAST FÖR DIG SOM MEDLEM

Detta seminarium ingår i medlemskapet och är till för dig som är anställd på ett av våra medlemsföretag. 

Är du osäker på om ditt företag är medlemmar, använd dig av vår sökfunktion.

VILL DU KOMMA SOM GÄST?

Är ditt företag ännu inte medlem, kontakta Janina Malmgren för att komma som gäst eller prata mer om ett medlemskap.

FRÅGOR?

Kontakta vår kollega Louise Stommendal.

Vid förkylningssymtom ber vi dig att stanna hemma och meddela oss det så snart du kan.

JA, JAG VILL BOKA MIN PLATS



Läs mer om hur vi behandlar dina personuppgifter i vår integritetspolicy.